Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

 

Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" або за адресою м. Київ, вул. Чорних Запорожців 14А.

Для вирішення питань обміну та повернення товарів - зателефонуйте нашому менеджеру за номером +38068 527-11-40.

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

УВАГА! При отриманні посилки, У ВІДДІЛЕННІ ПОШТИ уважно огляньте упаковку та сам товар на наявність механічних пошкоджень!
Претензії щодо механічних пошкоджень після отримання посилки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

У разі виявлення механічних пошкоджень:
- складіть акт пошкодження разом із співробітником служби доставки та відмовтеся від отримання посилки;
- повідомити нас про ситуацію, що склалася;
- протягом 24-ох годин (після отримання повернення) ми відправимо Вам новий товар, або повернемо кошти у випадку онлайн оплати або передоплати.

Якщо Вам не підійшов розмір, колір або інші властивості товару, згідно ст. 9 Закону України "Про захист прав споживача», протягом 14 днів після покупки, Ви можете повернути нам товар або обміняти на інший.

Умови повернення або обміну для товарів належної якості:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості;
- його немає в переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
- минуло менше 14 днів з моменту отримання товарів.

Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця!!!
Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання.

Зворотна доставка бракованих товарів здійснюється за наш рахунок!!!
Якщо Ви вирішили повернути/обміняти товар, або він виявився з дефектом, буль-ласка зв'яжиться з нами за телефоном: +38(068)527-11-40 і наш менеджер проконсультує Вас, про подальші дії. За цим же номером Ви можете написати нам у Viber чи Telegram. Ми докладемо всіх зусиль, аби розглянути Ваше звернення у найкоротші можливі терміни.

Повернення коштів або заміна товару здійснюється після отримання товару та заповненого акту на повернення.
Повернення коштів здійснюється на розрахунковий рахунок або у випадку онлайн оплати на картку, з якої була здійснена оплата.
Повернення коштів або заміна товару здійснюється протягом 3-х робочих днів із моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.